HOME SPA / BINGOSPA

   
           Witajcie moi kochani! Stęskniona powracam do blogowania z podwójną siłą. Troszkę mnie nie było, ale tak też musiało być. Każdy czasami potrzebuje czasu i zmian, żeby zacząć coś na nowo. Kochani nie ma co się rozpisywać, wróciłam tak więc zaczynajmy.
          Dziś przybywam do Was z czterema produktami od firmy BINGOSPA. Produkty te przyszły do mnie co prawda na wiosnę, ale nie miałam wcześniej okazji ich przetestować. Muszę przyznać, że bardzo długo gościły w mojej łazience w szufladzie nieruszone. Przyszły wakacje przestałam się malować i jedyne czego potrzebowałam to dobrej maseczki oraz peelingu do twarzy. Więc jak nie wykorzystać takiej okazji? Muszę przyznać, że na początku podchodziłam do tych maseczek bardzo sceptycznie, ponieważ nie znalazłam jeszcze takiej, która by mnie zadowoliła. Dlatego też chciałabym pokazać Wam moje nowe odkrycia, prosto z mojego domowego SPA.


           Aloes, len, rumianek coś niesamowitego! Jestem zakochana w tej masce już od pierwszego użycia. Jest ona najlepsza ze wszystkich trzech jakie tutaj Wam przedstawię. Delikatna dla skóry, kremowa konsystencja, nie posiada mocnego zapachu, doskonale poprawia stan skóry twarzy,
więc jak dla mnie na pięć plus.

          Jak pierwsza maska mnie zaskoczyła pozytywnie, tak zaś mnie zawiodła. Delikatna konsystencja, przezroczysty kolor, nie najgorszy zapach, wszystko jak do tej pory na plus. Jednak po pierwszym jak i drugim użyciu tej maski wysypało mnie okropnie. Dlatego też nie odważyłam się jej użyć po raz trzeci.
          I ponownie maska z cynkiem, niczego mi chyba więcej do szczęścia nie trzeba. Kolejna bardzo dobra maska, mogłabym z czystym sumieniem powiedzieć, że dorównuje mojej ulubionej masce cynkowej. Kremowa konsystencja, błotnisty kolor, nie posiada mocnego zapachu, delikatna dla skóry, doskonale poprawia stan skóry twarzy.
PEELING BŁOTNY DO TWARZY
KWASY OWOCOWE

          Peeling jest delikatny, drobnoziarnisty, posiada lekki zapach. Idealnie działa w połączeniu z maską błotną do twarzy. Razem tworzą genialny zestaw codziennego użytku.


Na koniec chciałabym coś Wam przypomnieć.
Opinię wystawiam na podstawie swoich doświadczeń z produktami. Pamiętajmy jednak, że każdy z nas jest inny. Każdy z nas inaczej reaguje na różne kosmetyki. I to, że mi coś nie odpowiada, nie znaczy, że nie będzie dobre dla Ciebie.




8 komentarzy:

  1. Ale śliczny blog! Jesteś najlepsza ��❤������ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu powrócił mój ulubiony blog <3 Z niecierpliwością czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty tej firmy, lecz tych z twojego posta jeszcze nie próbowałam :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz tym peelingiem blotnym ;)
    Pozdrawiam :)
    www.myworldwomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tym peelingiem blotnym ;)
    Pozdrawiam :)
    www.myworldwomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tym peelingiem blotnym ;)
    Pozdrawiam :)
    www.myworldwomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś Najpiękniejsza.... I Love U :*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.