MY HOLIDAY FULL SUN

         Witajcie kochani! Wrześniowa pogoda mnie nie zawiodła, chociaż zmienna niesamowicie to są jeszcze słoneczne dni, które mogę wykorzystać. W każdej wolnej chwili, gdy słońce świeci za oknem, zbieram materiały na posty. Dzięki kilku cudownym osobą, bez których nie dałabym sobie rady z tym wszystkim, osiągnęłam więcej niż planowałam.
          Wrzesień jest dla mnie niesamowicie ciężkim miesiącem. Minęły już dwa tygodnie, a ja nadal nie mogę się przyzwyczaić do chodzenia do szkoły. Jak pomyślę co bym robiła w tym momencie w wakacje to mi serce pęka. Niestety trzeba jakoś przetrwać te osiem ciężkich miesięcy. Chociaż na tą chwilę jeszcze staram się o tym nie myśleć. Żyję tą niewielką wolnością jaka mi została i postaram się ją wykorzystać maksymalnie, by przygotować się do tego koszmaru jaki mnie czeka.













| top - stradivarius, jeansy - bershka, koszula - house, buty - vans |



5 komentarzy:

  1. 8 miesięcy? Czyli klasa maturalna? :D szybko zleci. Świetne zdjęcia... A figura mmm. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzisiaj jest tak słonecznie, a muszę siedzieć w domu i się uczyć - najgorszy ból.. Świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie jesteś śliczna świetne posty i przepiekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz!
    Ja w tym roku szybko przyzwyczaiłam się do szkoły i czuję się jakbym już chodziła do niej 2 miesiące a nie tygodnie :D
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.