KISSES / COCA-COLA

       

          Cześć kochani! Jest środek nocy, a ja nie mogę spać, dlatego też postanowiłam coś tutaj napisać. Wakacyjne zdjęcia powoli mi się kończą. Co oznacza, że będę musiała poszukać troszkę wolnego czasu na zrobienie jakiś nowości. Jestem również w trakcie szykowania kilku kolejnych postów, ale o czym będą dowiecie się w swoim czasie na facebooku (zachęcam do śledzenia). Miałam zamiar w tym miesiącu zrobić ulubieńców września, bo trochę mi się tego wszystkiego uzbierało, ale czas tak szybko mi uciekł. Dlatego też na moim blogu ponownie zawita post #cocacola #podzielsięradością .
          Zaraz będzie połowa października, a dopiero co zaczynał się wrzesień. Muszę przyznać, że straciłam orientację w czasie. Nie wiem jak to się stało, ale 6 listopada minie mi 20 lat, coś strasznego. Chyba zatrzymałam się na okresie swojej osiemnastki. Jakoś nie dociera do mnie, że będę już taka "stara". Mogłabym się zatrzymać w tym czasie już na zawsze i nigdy nie dorastać. Czy życie nie byłoby prostsze? Niestety w życiu nic nie jest takie proste i nigdy nie będzie. Dlatego trzeba czerpać jak najwięcej radości z każdego dnia, każdej godziny, każdej minuty. Nawet gdy życie rzuca nam pod nogi kłody, musimy je przeskoczyć. Musimy zrobić to tak wysoko by Ci którzy w nas nie wierzyli zobaczyli, że się mylili. Budź się z uśmiechem i z nim zasypiaj! Z życia wyciągaj tylko to co najlepsze! Radość jest wszędzie, dlatego też się nią dzielmy. 





#DAJCAŁUSA #COCACOLA






10 komentarzy:

  1. Świetny post i zacne zdjęcia :)
    Zapraszam
    by-iggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia *.* i świety wygląd bloga ! :)
    http://fashionsuuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacyjne zdjęcia, aż się chce założyć letnią sukienkę i wyjść na plażę. �� buziii. ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ją chce takie sliczne wloooski
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam coca colę! Świetne fotki! :D

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjeciowa, bardzo sensualna! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/turn-off-lights-in-my-eyes.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Magiczny post :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 20 lat? No to już połowa życia za sobą XD ale spoko, ja w tym tygodniu kończę 19, a zatrzymałam się na 16? :D
    Pozdrowienia staruszko!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, szkoda, że do wakacji jeszcze tak długo :>

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.