WOLF / ETUO.PL

  
          Witajcie kochani! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim prezentem jaki dostałam od firmy etuo.pl. Jest to niesamowicie dobrze wykonane, dwuczęściowe etui z motywem wilka. Urzekło mnie od razu. Wybierając je miałam delikatne obawy, że mój telefon może zostać jeszcze bardziej porysowany niż dotychczas przez metalowe obramowanie. Jednak moje obawy szybko ustały, gdy tylko otworzyłam paczkę. Środek obramowania jest wypełniony piankowym zabezpieczeniem przez co nasz telefon nie jest narażony na jakiekolwiek zarysowania - za to ogromny plus. Drugim plusem jest niesamowicie szeroki wybór wzorów i modeli. Na wielką pochwałę zasługuje również szybkość dostarczenia paczki, gdyż dotarła do mnie już następnego dnia. Ale to jeszcze nie wszystko na stornie internetowej etuo.pl jest możliwość zaprojektowania własnego etui na wybrany przez siebie model smartfona. Jest to bardzo ciekawa opcja, np. gdy chcemy zrobić komuś prezent, ale nie tylko. Na zaprojektowanej obudowie możemy dodać wybrane przez siebie zdjęcie oraz napis. 
          Mam nadzieję, że i Wy znajdziecie coś dla siebie. Pamiętajcie, że etui nie tylko pięknie wygląda na naszym telefonie, ale również go chroni przed zniszczeniem. 

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twoje etui. Koniecznie muszę zajrzeć na stronke sklepu ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice case!
    xx L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadkiem trafiłam ponownie na twój blog i pamiętam że miałaś historię miłosną jak z bajki z chłopakiem z innego blogu. Mogłabyś podać link jeśli nadal tamten blog istnieje? Pozdrawiam imienniczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?

      Usuń
    2. Ponieważ jego blog był i pozostanie anonimowy. A większość, wie o kim mowa, dlatego też poprzez podanie linka do jego bloga zostałaby naruszona anonimowość jaką chciał zachować. Dlatego też nie mogę podać Ci tego adresu.

      Usuń
    3. A Ty czasami odwiedzasz jego blog?

      Usuń
  4. Mam taki sam telefon :D A poza tym etui śliczne :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.