HAPPY NEW YEAR / NEW BEGINNING



          Cześć kochani! Chciałabym Was powitać w moim pierwszym wpisie w nowym roku. "Nowy rok, nowa ja", oczywiście żartuję w takie cuda nie wierzę, ale mam nadzieję, że Wam się uda wytrwać w swoich postanowieniach noworocznych, jeśli jakieś macie. Ja za dobrze znam siebie i wiem, że takie cuda nie są dla mnie. Ale "NOWY" blog? Czemu nie!


          NOWY POCZĄTEK!
Rozpoczęcie nowego roku jest bardzo dobrym momentem na oddzielenie pewnego etapu w naszym życiu grubą kreską i zaczęcie czegoś od nowa. Teoretycznie wydaje się to bardzo łatwe, jednak w praktyce okazuję się to zupełnie odwrotne. Na szczęście nie planuję zmian życiowych w nowym roku, dlatego też nie muszę się tym martwić. Jedyne zmiany jakie przeprowadzę, będą na blogu. Zaczęłam od nazwy, niby mały drobiazg, ale zmienia bardzo dużo. Zastanawiałam się nad tym już od pewnego czasu i postanowiłam, że jest to idealny moment na pożegnanie starej nazwy. Była ona przypadkowa nigdy nie chciałam by ktoś mnie z nią utożsamiał. Moją pierwszą wizją na prowadzenie bloga miała być anonimowość, nikt tak naprawdę nie miał się dowiedzieć kim jestem, jak się nazywam, jak wyglądam, jednak wszystko potoczyło się inaczej. Pokochałam blogowanie pokochałam Was i chciałam się z Wami dzielić wszystkim dlatego też, zmieniłam zdanie, zmieniłam bloga, ale nazwa pozostała, aż do dnia dzisiejszego. Żegnaj Vaaleriab.


          Kilka kroków do SUKCESU.
Nazwa to tylko pierwszy krok do zmian. Zaczęłam powoli mieszać przy szablonie, próbuję odnaleźć w całym tym blogu prawdziwą siebie, stworzyć coś samemu od początku do końca. Może nie jest to na tą chwilę wiele, dla kogoś kto bardzo dobrze radzi sobie w kodach i montowaniu tego wszystkiego jednak dla mnie jest to ogromny sukces.
Styl pisania postów, robienia zdjęć również ulegnie delikatnej zmianie. Odnajduję się powoli w tym wszystkim, mam pomysły, pragnę je rozwijać z czasem. Czasami wolę napisać mniej postów, z których będę dumna, niż więcej słabszych. 


          ZAŁAMANIE?!
Nie raz w 2015 roku miałam ochotę porzucić bloga. Chwilami przez brak czasu, czasami zaś przez tą gorszą stronę blogowania. Tak, zgadza się blogowanie również posiada swoje ciemniejsze strony. Myślę, że każda osoba prowadząca bloga doskonale wie o czym piszę. Chociaż, może to nie jest ciemna strona blogowania, tylko gorsza strona ludzi, zazdrość?


          Nie poddaję się WALCZĘ DO KOŃCA.
Pomimo wszystkiego nigdy się nie poddaję, zawszę osiągam to czego pragnę i nikt, ani nic mi w tym nie przeszkodzi. Zasada ta działa nie tylko w życiu, ale i w blogowaniu, ponieważ nie warto rezygnować z czegoś co sprawia nam niesamowitą radość.


BĄDŹ SOBĄ I NIGDY NIE UDAWAJ KOGOŚ KIM NIE JESTEŚ.

14 komentarzy:

  1. Świetny blog brawo ty ��

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę podobają mi się zdjęcia! są świetne :)
    zapraszam http://meetvirginiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy design jest świetny :)
    Post i zdjęcia również
    http://asieekknuu.blogspot.com/2016/01/w-poszukiwaniu-zimy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Jasny, przejrzysty...z pewnością jeszcze nie raz tu zajrzę
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy kto bloguje, wie jak to jest oberwać od ludzkiej zawiści, mam nadzieję, że w tym roku Cię to już nie spotka! Obyś odnalazła siebie i nie miała ochoty się poddawać!

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, bądź sobą i nie udawaj tutaj kogoś kim nie jesteś. "Zawsze osiągam to czego pragnę..." brzmi egoistycznie, coś w stylu "po trupach do celu". Zastanów się, czy warto? I pamiętaj, że to się kiedyś zemści na tobie... Powodzenia, blog zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i super zdjecia!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog <3 Świetny post :) Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Slaby blog ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, pięknie opisane! Zapraszam również do mnie, zaczęłam na nowym blogu, dopiero jest pierwszy post bedzie miło gdy wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez zaczelam nowy rok ze zmiana czegos na blogu. Rowniez jakos nie specjalnie jestem wytrwala w tych postanowieniach, wiec teraz po prostu sobie odpuscilam.
    Zycze powodzenia w dalszych blogowych zmianach :)
    Swietne zdjecia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozytywny post! Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia o fajny wpis!
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.