I'M DIFFERENT AND PROUD OF IT

          Cześć kochani. Dziś usłyszałam kilka pozytywnych słów na temat tego co robię i dało mi to dużo do myślenia. Co by było gdybym zostawiła bloga? Czym zajmowałabym się w wolnych chwilach? Co sprawiałoby mi taką samą satysfakcję i przyjemność? Długo nad tym myślałam i stwierdziłam, że bloga nie zastąpiłabym niczym innym. Nie potrafiłabym już znaleźć sobie drugiego takiego odrębnego świata, którego mogłabym stworzyć od początku, do końca tak jak mi się podoba. Dlatego też jestem niesamowicie szczęśliwa, że nie zrezygnowałam z blogowania i mam to coś co daje mi szczęście.
           Każdego dnia, jakaś osoba rezygnuje z czegoś co sprawia jej przyjemność. Przyczyn jest naprawdę dużo. Jednak jedną z najczęstszych jest braka akceptacji ze strony innych w stosunku do tego co robimy. Czy zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak jest? I jak sobie z tym poradzić? Często jeśli robimy coś zupełnie odmiennego od otaczających nas ludzi sprawia, że postrzegają nas jako INNYCH. Tylko co to tak naprawdę oznacza? Z góry, każdy z nas zakłada, że bycie innym jest gorsze, chociaż jest zupełnie odwrotnie. Może to strach, obawa przed krytyką lub niezrozumieniem. Z każdym z tych problemów możemy sobie poradzić. Strach, każdy z nas może pokonać, wystarczy mocno w siebie uwierzyć. Krytyka, jest, była i będzie, nieważne co zrobimy, musimy się z nią pogodzić. A co ze zrozumieniem? Dajmy innym szansę zrozumieć. Pokażmy im, że to co robimy sprawia nam przyjemność i jesteśmy z tego dumni. Dajmy im możliwość zaakceptowania tego. Musimy jednak pamiętać, że nic w życiu nie jest proste. Zawsze znajdą się takie osoby, które będą podkładać nam kłody pod nogi. Sposób na to jest banalnie prosty, wystarczy przeskakiwać przez nie i dążyć do swojego celu. Pamiętajmy, że bycie innym nie jest gorsze, jest wyjątkowe! Nie bądźmy jak wszyscy, bądźmy tym kim chcemy być, róbmy to co chcemy robić i bądźmy szczęśliwi.
Jestem INNA i jestem z tego dumna!
Bycie INNYM jest WYJĄTKOWE.







| sweter - Stradivarius, leginsy - SinSay, buty - DeeZee |

6 komentarzy:

  1. Bardzo twarzowe to niektóre zdj. Co do tego postu-myślę że nie warto wmawiać sobie czegoś, co nie jest prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, bądźmy inni :)&fotki super c:
    http://rokibarnakofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole być inną niż być szarą masą i cudny płaszcz :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, nie ma co się oglądać na innych i żyć pod ich dyktando :) Jeśli coś nam sprawia przyjemność i nie krzywdzi innych to nie widzę powodu by to rzucać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja ja wolę być sobą niż kogoś udawać :)
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.