BEAUTIFUL LIPS WITH BALMS EOS / YOURSHINE


         Cześć kochani! Tak szybko czas zaczął mi lecieć, że straciłam orientację w dniach tygodnia. Dziś ostatni dzień lutego co oznacza, że do końca szkoły pozostały równo dwa miesiące. Nie wiem, czy powinnam się cieszyć. Matura zbliża się wielkimi krokami, a ja nadal nie czuję się na siłach. 
          Dziś przygotowałam dla Was recenzję przecudownych balsamów do ust EOS, które możecie znaleźć na yourshine.pl w bardzo atrakcyjnych cenach. Poza jajeczkami EOS znajdziecie tam również, balsamy do ciała, kremy, a także paletki cieni. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję przetestować dla Was kilka innych produktów. 




VANILLA MINT
Po otworzeniu tego balsamu pierwsze co przykuwa naszą uwagę jest niesamowity zapach. Słodki dzięki delikatnej wanilii, a zarazem jest orzeźwiający co sprawia dodatek mięty. Połączenie jak najbardziej przypadło mi do gustu. Lubię słodkie zapachy z dodatkiem czegoś urzekającego.

LIP BALM
LEMON DROP
Balsam EOS o cudownym cytrynowym zapachu. Pozostawia na ustach delikatny połysk i posmak cytryny. Usta nie stają się po nim lepkie, jak przy innych tego typu produktach. Aktualnie jest moim ulubieńcem i znajduje się cały czas u mnie w torebce.

LIP BALM
HONEYSUCKLE HONEYDEW
Balsam o zapachu melona miodowego, jest słodkim lekarstwem. Po okresie zimowym nasze usta potrzebują bardzo dużo nawilżenia. Balsam EOS zapewnia nam odpowiednią jego dawkę, a poza tym wygładza nasze usta, dzięki czemu stają się one piękne i zdrowe.

LIP BALM
POMEGRANATE RASPBERRY
Balsam do ust pomegranate raspberry jest produktem o orzeźwiającym zapachu i smaku maliny z granatem. Zawiera olejek jojoba, masło shea oraz witaminę E, dzięki czemu doskonale poprawia stan naszych ust przez cały rok niezależnie od pory roku.

LIP BALM
SWEET MINT


Balsam ten pozostawia na ustach delikatny posmak słodkiej mięty. Pozbawiony jest wazeliny, dzięki czemu po użyciu go nie mamy wrażenia, że nasze usta pokryte są lepką mazią. Jest tak delikatny, że prawie nie wyczuwalny na ustach, a czyni niesamowite cuda. 



NAJWAŻNIEJSZE!
PRODUKTY TE NIE SĄ TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH





9 komentarzy:

  1. Uwielbiam eosy, jednego mam od świąt ( 2014 rok ) i nadal trzyma. Moim ulubieńcem jest smak granatu i maliny, ponieważ uwielbiam egzotyczne owoce. Ostatnio kupiłam w Douglasie smak miętowy i powiem, że też jest super. Chciałabym skusić się na cytrynę i truskawkę, ale koleżanki mówiły, że smaki są sztuczne. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam tych balsamów, słyszałam o nim bardzo dużo opinii pozytywnych. Myślę że się skuszę na zakup pozdrawiam :)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też się przymierzam do EOS. :D ale tyle tych smaków, że nie wiadomo co wybrać .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam bardzo wiele pozytywnych opinii na temat tych balsamów, że działają oraz ślicznie pachną. Ja osobiście nigdy ich nie testowałam, ale na pewno zakupię! :)
    http://lifemadeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsamy Eos to moja wielka miłość ,zakochałam się na zabój w ich opakowaniach oraz zapachu,fajne jest też w nich to że są naprawdę trwałe ,bo ja mam taki nawyk że od razu zlizuje balsam z ust a tutaj pomimo tego nadal się trzyma pozdrawiam <3
    http://chucky19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wanilia z mieta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie zapachy które pokazałaś. Przepiękne zdjęcia. Jestem tu pierwszy raz ale zakochałam sie w wyglądzie bloga :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zużyję swojego Balmi to napewno kupię EOSa :) http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.