HI MAY / SUNNY DAY

Cześć kochani! Dawno tutaj nic nie pisałam, dlatego też uważam, że to najlepszy czas na zmienienie tego. Nie wiem kiedy zaczął mi tak szybko lecieć czas. Skończył się kwiecień zostałam absolwentką technikum hotelarskiego, zdałam dwie kwalifikacje potwierdzające zawód i zaczęłam teoretycznie wakacje. Niestety tylko teoretycznie, ponieważ praktycznie trwają jeszcze matury. Polski i matematyka są już za mną, czeka mnie jeszcze niemiecki, rozszerzona geografia, ustny polski i ustny niemiecki. Poza maturami chodzę do pracy i czas leci mi przez to jeszcze szybciej. 


Dziś na szczęście miałam dzień wolny i spędziłam go tak jak miałam na to ochotę. Słońce za oknem i 20 stopni na termometrze tylko zachęciły mnie do wyjścia z domu. Dzięki temu mam nowe zdjęcia na bloga i byłam na spacerze z przyjaciółmi. Czasami, każdy z nas potrzebuje dnia dla siebie, dnia samych przyjemności. Jeden wolny dzień dobrze wykorzystany potrafi naprawdę wiele zmienić. Dzięki odpoczynkowi mamy więcej siły na kolejne dni zapełnione pracą i nauką.










 | glasses - NEW YORKER, blouse - SINSAY, skirt - SINSAY, 
necklace - NEW YORKER,  bracelet NEW YORKER  |

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, ja rowniez baaardzo sie ciesze z tej pogody, jest cudnie <3 Powodzenia na maturach! :) http://alexandra-koch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje stylizacje, są świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Blog i wspaniałe posty ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka <3 super zdjęcia :) powodzenia na maturach! :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódniczka i swietnie komponuje sie z bluza;) dodałam do obserwowanych i czekam na kolejne posty:)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką pogodę! Śliczna stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze nie mamy takich 'upalow' :(

    Super outfit x obserwuje

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/2016/05/favourites-all-way.html

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś bardzo ładna :) Pogoda śliczna, a dzisiaj niestety pada deszcz :(

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U nie niestety zaraz będzie padać deszcz. A tak bardzo chciałam dzisiaj wyjść z domu :/ Świetna bluza!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.