HOLIDAY WEEKEND IN GDAŃSK, GDYNIA, SOPOT

Cześć kochani! W ostatnim czasie pozwoliłam sobie na małą przerwę w pisaniu i odwiedzaniu mojego bloga. Muszę przyznać, że nawet tutaj nie zaglądałam. W pewnym stopniu odcięłam się od laptopa, ponieważ pochłaniał mi za dużo czasu. Pracując i tak mam go wystarczająco mało, więc postanowiłam, że będę go używać tylko i wyłącznie do oglądania filmów przed snem. Muszę przyznać, że nie było to wcale trudne, a miałam o wiele więcej czasu dla przyjaciół i siebie. 


W połowie lipca poczułam beztroskie wakacje, muszę przyznać, że jest to niesamowite uczucie. Moje wakacje teoretycznie trwają już ponad dwa miesiące, jednak o leniuchowaniu nie ma mowy. Dwa tygodnie temu mój weekend różnił się o wiele bardziej od poprzednich. Spędziłam niesamowite trzy dni w Trójmieście z przyjaciółmi. Czekałam na ten wyjazd kilka miesięcy, odliczałam dni, aż się doczekałam. Głównym celem wyjazdu był koncert, którego nie zapomnę do końca życia. Moje marzenie się spełniło! Avicii i Tom Swoon jednego dnia, na jednej arenie - coś niesamowitego!
Bardzo chciałam zrobić tutaj małą relację z koncertu. Niestety mój telefon nie robi zdjęć z dobrą jakością. Dlatego też podaruję sobie wstawianie ich tutaj, ponieważ nie miałoby to najmniejszego sensu.  Jednak nie byłabym sobą gdybym czegoś tutaj nie dodała. Spacerując po Trójmieście oczywiście nie rozstawałam się z moim aparatem. Dzięki czemu zrobiłam kilka niesamowitych zdjęć.







A Wy jak spędzacie wakacje?

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam <3
    Ja spędzam wakacje w domu :/

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie :) Gdańsk i Sopot kojarzę za czasów koloni ale widzę że od tamtego czasu dużo się pozmieniało. Ja za dwa tygodnie jadę nad morzę a tak to spontaniczne wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polskie morze to moim zdaniem najlepsze miejsce na wakacje, sama spędziłam nad nim dwa tygodnie :) Widzę, że świetnie się bawiłaś i życzę Ci tego samego w dalszej części wakacji :3 Zdjęcia wywołują uśmiech!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę koncertu :) Ja byłam póki co na dwóch festiwalach i planuję jeszcze pojechać nad jakąś wodę ze znajomymi.

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.