Nie patrz tak, tylko całuj! - BONZOOBOX

          Witajcie kochani! Ostatnim razem jak tutaj pisałam był listopad, a dziś mamy prawię połowę grudnia. Nawet nie wiem kiedy uciekły mi te wszystkie dni. Jakoś mam wrażenie, że zatrzymałam się na listopadzie. Za oknem szaro, wietrznie i pada deszcz, nie mogę już tego znieść. Zdecydowanie potrzebuję śniegu. Kto nie lubi wyjść na spacer, gdy pada śnieg?
          Za jedenaście dni święta! Pomimo, że wcale jeszcze nie czuję tego świątecznego klimatu, przygotowuję się do nich jak większość z Was. Uwielbiam ubierać choinkę, ozdabiać dom, gotować razem z moją mamą, lubię również świąteczne porządki.


            Z czym kojarzy nam się choinka? Oczywiście z prezentami! Dlatego też chciałabym Was zaprosić na zakupy do sklepu BONZOOBOX, w którym znajdziecie cudowne koszulki z różnymi napisami dla niej i dla niego. Ale to nie wszystko poza koszulkami możecie zamówić również plakaty oraz kubki. Taki prezent zawsze będzie trafiony wystarczy tylko dopasować odpowiedni napis do osoby i gotowe. Sami zobaczcie ja swoją koszulkę bardzo polubiłam.

BONZOOBOX - SKLEP | FACEBOOK 








23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mi sie najbardziej ta bluzka podoba z tym śladem po szmince :3
      http://deliciousfood98.blogspot.com/

      Usuń
  2. Śliczne zdjecia.
    Piękne opisy.
    Wspaniały blog.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzka i słodki piesek! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam święta. Szczególnie tą atmosferę.
    Bardzo ładna koszulka. Widać że zakupy się udały.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już chce święta :) moje przygotowania idą pełną parą. Super post :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i ten światęczny klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu, ale koszulka mega!
    Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Kochana wyglądasz!
    Oj tak czas leci szybko nim się obejrzymy będą święta i po świętach.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też listopad przeleciał jak szalony! Zaraz będzie już po świętach, przymkniemy oczy - ferie a potem z górki!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesteś! :) Ta koszulka jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niestety również tak ucieka czas, praca i inne obowiązki są totalnym złodziejem czasu. A taką Panią Mikołaj chętnie bym wpuścił ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy piesek ♥
    napis na Twojej koszulce bardzo mi się podoba! :D
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Super koszulka :) Chętnie bym taką przygarnęła :D

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    P.S. mamy takie same łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie lubię chodzić na spacery, gdy pada śnieg. ;p nawet dzisiaj na zakupy nie pojechałam, bo mnie to białe badziewie padające z nieba skutecznie odstraszyło. ;) niestety, zimy nie lubię i czekam teraz tylko na wiosnę. ;) a koszulka świetna, fajnie w niej wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzka! :) Spacery w śniegu to dla mnie coś cudownego, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post oraz super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia! Czapka idealnie wpasowuję się w świąteczny klimat :)
    PS. Twój piesek jest słodki! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś nie czuje wcale tych świąt i nawet sie na nie niw cieszę przez to wszystko :/ piękne zdjecia! A koszulki z takimi napisami są fajnym pomysłem, a widzę, że ta firma nie ma nudnych oklepanych tekstów jak większość tego typu firm, więc to mega plus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, post ciekawy, a koszulka boska! Ja również zupełnie nie czuję tego, że już mamy grudzień i zaraz święta, czas pędzi jak szalony:)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    gtfookay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia ;)

    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka ładna,zdjecia też fajne. Natomiast dla mnie nr 1 jest ten cudny piesio😃😃 jaki kochany,taku do przytulania. Zostaje na dłużej bo jestem ciekawa Twoich dalszych postów😃😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.