hello 2017 + kalendarz DIY

       
           Kochani w tym nowym wyjątkowym dla mnie roku witam Was trochę później. Ponieważ rok 2017 zaczął się dla mnie w magiczny sposób. Minęło dopiero dwadzieścia osiem dni, a wydarzyło się już tak wiele. Były to rzeczy bardzo dobre jak i bardzo złe.
          Pierwszy raz od bardzo dawna stworzyłam listę postanowień noworocznych. Kończy się pierwszy miesiąc nowego roku, a z mojej listy powoli zaczynają się spełniać moje plany i marzenia. Czy spełniają się one same? Oczywiście, że nie! To my kierujemy swoim życiem, to od nas zależy, czy to czego tak bardzo w życiu pragniemy się spełni. To my i tylko my osiągamy swoje życiowe cele..
           Ten rok myślę, że będzie w pewnym stopniu przełomowym rokiem w moim życiu. Teraz ja będę dążyć do swoich celów, marzeń oraz pragnień, ja i tylko ja. Pragnę zmian, ogromnych zmian i wiem, że małymi krokami je osiągnę. W tym miesiącu dokonałam już tak wiele, jednak dla mnie to za mało. Chcę więcej, bo wiem, że mogę więcej. Wszystko zależy tylko ode mnie.
          Mam nadzieję, że Wy w tym magicznym roku 2017 też będziecie dążyć do spełnienia swoich największych marzeń i pragnień. Tego Wam życzę z całego serduszka.


            Jeśli mamy nowy rok to potrzebujemy nowego kalendarza! Dlatego przygotowałam się i mam coś dla miłośników DIY. Jest to uroczy kalendarz z wyjątkowymi obrazkami rysowanymi przez Asię w projekcie uzdolnionej Amandy. Kalendarz możecie pobrać tutaj - klik, to nic nie kosztuje, a przy włożeniu w ten projekt chwili czasu możecie stworzyć dla siebie coś wyjątkowego. Ja już swój mam. Dziewczyny naprawdę napracowały się nad tym projektem by każdy z Was mógł mieć taki wyjątkowy kalendarz na nowy rok.









5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kalendarz :) Ja to jeszcze nie kupiłam sobie na nowy rok , hihi , chyba będę musiała się bardziej zorganizować;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kalendarz jest na prawdę genialny, bardzo mi sie podoba 😊 sama nie mam kalendarza ☹

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kalendarz! Jest taki kobiecy i delikatny w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w wypełnianiu swoich postanowień! ja raczej robię must have na dany rok co chciałabym kupić, bo wiem, że to łatwiej uda mi się spełnić, haha ♥
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz♥
Każdy jeden jest małym sukcesem.